Restyle JNV Produce

Voor JNV Produce mocht ik een nieuwe identiteit neerzetten. Het logo moest hetzelfde karakter houden, maar mocht wel iets meer van nu worden na 25 jaar. Met een paar subtiele aanpassingen aan diverse elementen, kleuren en font is er een nieuw logo ontwikkeld. De payoff is toegevoegd aan het logo en heeft een prominente plek gekregen in alle uitingen. Naast het logo zijn er nog heel wat uitingen ontworpen, zoals een visitekaartje, brochure, koffiemok en de belettering van een bedrijfsauto. Heerlijk zo’n verse, frisse huisstijl.

Klant:
JNC Produce

Uitvoering:
Restyle huisstijl

Bureau:
Maarten Kuijt

Logo.jpg
Elementen.jpg
Payoff.jpg
Mok.jpg
Visitekaartje.jpg
Brochure.jpg
Spread 1.jpg
Spread 2.jpg
Spread 3.jpg
Spread 4.jpg
Bedrijfsauto.jpg
Bedrijfsauto 2.jpg
Vorige
Vorige

Illustraties CJG Den Haag

Volgende
Volgende

Soellaart. Nieuwe merkidentiteit