DDMA Awards 2020 - Gamma
Competitie. Daar ben ik altijd voor in. Zo kreeg ik de vraag om samen met 100%EMAIL mee te doen aan de DDMA awards 2020 (Battle of the Agencies). De case; e-mailing Gamma loyaliteitsprogramma. Dat was een no-brainer. De opdracht bestond uit het bedenken van een campagne die vaste klanten van Gamma te bedanken en waardering uit te spreken. Daarnaast stond het stimuleren van herhaalaankopen ook centraal. Na wat brainstormsessies zijn gekomen tot onderstaand concept. De ‘lat-relatie’. Ondanks dat de relatie op afstand is en we elkaar af en toe zien betekent niet dat we deze niet waarderen. Sterker nog: die moeten we belonen. Daarom bestaat het tweede deel uit gepersonaliseerde aanbiedingen die in een carrousel voorbij komen. Dit in de vorm van nieuwe klussen die we (Gamma en klant) samen op kunnen pakken. Het resultaat: DDMA winnaars 2020!
Klant:
Gamma
Uitvoering:
Emailing loyaliteitsprogramma
Bureau:
100%EMAIL - Maarten Kuijt